مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-26سياسي

دستور رییس جمهور برای تداوم احداث سیل بند جیرفت به وزیر نیرو ابلاغ شد


رییس جمهور به وزیر نیرو دستور داد بر اساس سازوکار پیشنهادی استاندار کرمان، اقدامات مقدماتی و لازم برای احداث و تکمیل سیل بند جیرفت آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، استاندار کرمان عصر دیروز در جلسه ای یک ساعته با وزیر کشور، مصوبات سفر رییس جمهور و وزیر کشور به مناطق سیلزده استان را با جزییات و به طور دقیق بررسی کرد.

استاندار کرمان صبح امروز 6 بهمن ماه در تشریح مذاکرات و مصوبات این جلسه گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به جنوب استان کرمان تکمیل سیلبند جیرفت بود که در زمان حضور ایشان در جنوب، در خصوص احداث و تکمیل سیلبند جیرفت توجیهات لازم را به رییس جمهور ارائه و ضمن تبیین احداث آن، سازوکاری برای احداث سیلبند پیشنهاد دادم.

علی زینی وند افزود: وزیر کشور در این جلسه اعلام کرد رییس جمهور روز یکشنبه گذشته در هیات دولت همین استدلال و سازوکار را در هیات دولت مطرح و بر همین اساس و سازوکار از سوی رییس جمهور بر احداث سیلبند جیرفت و بر اجرا و عملیاتی شدن مصوبات و تسریع در رسیدگی به امور سیلزدگان در جنوب و شرق استان کرمان تاکید شد.

وی با توجه به اظهارات دکتر احمد وحیدی اعلام کرد: در جلسه هیات دولت یکشنبه سوم بهمن ماه رییس جمهور به وزیر نیرو ابلاغ می کند تا با قید فوریت اقدامات مقدماتی لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور برای تداوم احداث سیل بند جیرفت به وزیر نیرو ابلاغ شد

دستور رییس جمهور برای تداوم احداث سیل بند جیرفت به وزیر نیرو ابلاغ شد